Voorbereiding naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu Voorbereiding naar Santiago de Compostella - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding naar Santiago de Compostella

Door: Imre Revers

Blijf op de hoogte en volg Imre

04 November 2013 | Nederland, Hoogwoud

Ik ben druk bezig met mijn voorbereiding voor mijn wandelavontuur naar Santiago de Compostella.
Ik loop de tocht van St. Jean-Pied-de-Port vlak voor de Pyreneeën via Pamplona, Burgus, Leon naar Santiago de Compostella. Ik hou via dit medium iedereen weer op de hoogte van mijn avontuur.
en ook via Facebook.
Waar mogelijk zal ik dit elke dag proberen te doen. Het zal iets anders worden dan mijn fietstochten. Beetje meer back-to-basic. Slapen in de Auberges en refuges die langs de route zijn. De route is ongeveer 800km en hoop het in een dag of 40 te lopen. Dus een 20km per dag. Afhankelijk hoelang de etappes zijn en waar ik kan overnachten. Het gevoel aan iets bijzonders mee te doen komt steeds meer tot besef naar mate het vertrek dichterbij komt.

• 05 November 2013 - 08:03

Hanneke:

Dat is een heel eind! Wanneer ga je dit doen Imre? Knap hoor!

• 05 November 2013 - 09:31

Diny:

Succes met je voorbereidingen.

Groetjes, Diny

• 06 November 2013 - 20:09

Annelies:

Veel succes met de voorbereidingen!!
    Liefs, Annelies

• 21 April 2014 - 19:21

Diny:

Hoi Imre,

Heel veel succes en ik hoop dat je niet zulk slecht weer treft als vorig jaar.
    Ik kijk weer uit naar je berichtjes.

Groetjes, Diny

• 25 April 2014 - 14:03

Jan Bakker:

Imre,

Als je niet fietst dan wandel je wel over europese wegennet.
    Ook deze keer zal ik je dagelijks volgen, en hoop dan je fit en gezond
    mag aankomen.

Gr. Jan