Weer op pad - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu Weer op pad - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Weer op pad

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

22 Februari 2011 | Nederland, Hoogwoud

Hallo Lieve Allemaal,

Op 28 april start ik met een fietstocht . De tocht zal gaan van Bergen in Noorwegen, via Kristiansand de oversteek naar Hirtshals in Denemarken. Via de westkust zak ik naar beneden naar duitsland en bij Groningen kom ik het land weer binnen.Ik vertrek 28 april met de trein via kopenhagen, goteborg, oslo naar Bergen (noorwegen)een pittige tocht en kom op 1 mei in Bergen aan. Via dit medium zal ik proberen jullie weer op de hoogte te houden.
Groet
Imre

  • 09 Augustus 2010 - 18:53

    Schoonzus:

    Veel plezier en succes met de voorbereidingen, doeiiii Annelies en Cor

  • 14 December 2010 - 09:19

    Marcel:

    Hai Imre! Kun je niet beter van Bergen in Noord-Holland naar Hoogwoud fietsen? Dan rij ik wel mee... :-)

  • 26 April 2011 - 18:32

    Simone:

    Wat een mooi avontuur weer Imre.... geniet ervan en doe het inderdaad rustig aan, moet wel leuk zijn! Ik zie uit naar je reisverslagen, altijd goed voor een mooi begin van de dag. Lieve groet,

  • 26 April 2011 - 19:16

    Anke:

    ha Imre,

    Heb me na je mail meteen even aangemeld voor de emailservice. Ik ben benieuwd naar je reisverhalen, en wens je een mooie balans tussen rust en avontuur toe!

    Lieve groeten van Anke en de mannen

  • 26 April 2011 - 21:37

    Simon Swart:

    Succes Imre en behouden weer thuis!

  • 27 April 2011 - 07:45

    Jan En Harriët Bloks:

    Hallo Imre,
    Heel veel succes en hopelijk veel goed weer.

    groetjes Jan en Harriët

  • 27 April 2011 - 11:49

    Gury Grootjes:

    Imre,

    Leuk om je te volgen. En 10 kg lichter terug? Goede reis en tot ziens.

    vr. groet

    Gury

  • 27 April 2011 - 17:56

    Buurvrouw Carla...:

    Mijn hemel Imre, wat een moed.....
    Ik zal het je direkt niet nadoen.
    Maak er maar weer een mooie tocht van!
    Alle goeds voor onderweg.
    Groeten Kees en Carla.

  • 29 April 2011 - 06:10

    José:

    Hoi Imre,

    Zet hem op hè, in dat mooie Noorwegen.
    Geniet ervan en Jan en ik gaan je volgen.

    Groetjes, José

  • 29 April 2011 - 09:07

    Emmy:

    Hoi Imre,

    Fijne fietsvakantie! geniet van alles!

    groetjes Emmy

  • 29 April 2011 - 18:50

    Lidy:

    Ga genieten,doe het rustig aan;je komt toch als eerste beneden....Ben heel benieuwd naar je verhalen;ook de jongens en de meiden volgen je.Heel veel fiets plezier van ons allen hier.

  • 01 Mei 2011 - 08:51

    Sôj Eric Lûksons:

    Hei Imre, je bent nu vertrokken. zal je jezelf goed verzorgen. smorgens beginnen met frokost smôrbrôd en ost. als je daar mee begint dan is je start goed. verder wens ik jou een god tur, og pa gjensyn. Hils Sôj.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 63324

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: