Dag 48 Vlissingen-Lisse. - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu Dag 48 Vlissingen-Lisse. - Reisverslag uit Lisse, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Dag 48 Vlissingen-Lisse.

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

14 Juni 2013 | Nederland, Lisse

Dag 48 Vlissingen-Lisse. Mooi weer. 155km (recordje) en veel wind mee. Ging lekker.
Ja dit is zo’n dag dat alles mee zit. Heerlijk windje in de rug. Goede aanwijzingen op de borden. Het ging met een vaartje door zeeland. De polder en de deltawerken over. Wat blijft het toch een wonder dat Nederland dat allemaal in zich heeft. Waterbeheersing/ management. En dan heb ik het niet over Koning Pils. Het jakkerde lekker door en moest lachen en een duim opsteken naar al die fietsers die ik tegenkwam en zich helemaal apelazerus fietsten tegen de wind in. Maar ja, dat heb ik de hele kust van Frankrijk moeten doen. Na het pontje Maasluis ging het wat minder snel vanwege de hoeveelheid stoplichten die je allemaal dan weer tegen komt. Wel leuke dorpjes als maasland en Schipluiden. Mooi fietsgebied. In Rijswijk nog even het kantoor van eric opgezocht. Maar ja, die was er niet. Die zat ergens in utrecht te werken. Belde hem op. Vond ie wel jammer. Maar goed, een prima bakkie koffie gekregen van de receptiedames. Daarna weer allerlei stoplichten en druk verkeer. Die stoplichten kan je niet allemaal door rood rijden. Af en toe is dat te tricky en dan wacht je maar even. Maar dat remmen en optrekken vreet wel energie en halen je snelheid er helemaal uit. Ik had zoiets van laat ik maar even doorrijden richting de Bollenstreek en daar wat opzoeken. Tussen hillegom en Lisse wat gevonden. Wel chique, maar dat mag de laatste keer. Morgen een feestje om het laatste stuk terug te rijden naar huis. Ja en dat was het dan weer. 7 weken onderweg, 50 dagen. Een hele belevenis geweest. Ik wil iedereen alvast bedanken voor de reacties en aanmoedigingen op facebook en op de waarbenjij site. Ik heb het heel graag gedaan. Vond het leuk om te doen en iedereen die het wilde op de hoogte te houden van mijn belevenissen. Waarschijnlijk zal er morgen als ik thuiskom even weinig van komen om de volgers op facebook en waarbenjij te bedanken. Dus bij deze alvast. Het was mij een waar genoegen weer dit keer. Voor mij rest morgen nog een stukje naar huis. Lieve mensen allemaal bedankt en groetjes.

  • 14 Juni 2013 - 19:53

    LOS JUKOS:

    goed Imre
    een laatste rukje en dan ben je er. het is toch allemaal supersnel gegaan. goede thuiskomst en zie je.
    groeten Jos.

  • 14 Juni 2013 - 20:01

    Ingrid:

    graag gelezen , jammer dat het voorbij is :-)

    ennuhhhh alvast WELKOM thuis

  • 14 Juni 2013 - 20:41

    Greta Dijkstra:

    Ik heb genoten van al je epistels en foto's. Veel plezier morgen!

    Hartelijke groet,
    Greta

  • 14 Juni 2013 - 22:10

    Diny:

    Hoi Imre,

    Nog een klein stukje en je bent thuis. Ik heb genoten van al je stukjes. Geniet morgen om je kids en kleinkinderen weer te zien.
    Zie je weer.

    Groetjes, Diny

  • 17 Juni 2013 - 22:55

    Sietie:

    welkom thuis.
    Weer een hele prestatie!Morgen nog even zwetenen dan een lekkere pils in een lekkere luie stoel
    gr.Sietie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lisse

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 913
Totaal aantal bezoekers 63309

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: