dag 1 fietreis Hoogwoud-de Bilt - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu dag 1 fietreis Hoogwoud-de Bilt - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu

dag 1 fietreis Hoogwoud-de Bilt

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

26 April 2013 | Nederland, De Bilt

Dag 1 Hoogwoud- de Bilt, 102km op de teller. Wind en regen.
De kop is er af. Beetje wennen weer op een fiets met 18kg bagage, maar na een paar kilometer voelt het weer als vertrouwd aan. Het zal mij alleen benieuwen hoe ik de lengte van de tocht ( 3 maanden verteer). De meeste tochten waren zo rond de 2 a 3 weken. Vooralsnog zeg ik: ik zie wel. Heb ik er de balen van stap ik op de trein. Maar daar ga ik niet van uit. Vanuit Hoogwoud vertrokken, langs Avenhorn naar Purmerend. Daar begon het licht te spatten en was toe aan koffie. Bij de Mac. Cappacino. Prima bak.Daarna regenjassie aan en verder. Na Amsterdam reed ik met een 020-er op. Die had dezelfde doel zo’n beetje. Die ging naar Santiago. Via Maastricht zocht hij de Oude Wegen-route op. Das wel heel snel op mijn route dat ik een fietser tegenkom die ook een eind gaat fietsen. Bij Breukelen namen we weer afscheid. Ik moest richting de Bilt. Maar….. breukeler marktdag betekend kibbeling. Dus eerst een bak vis naar binnen gewerkt. Heerlijk warm en het smaakte prima. Hij had al twee keer een poging ondernomen en was beide keren in de ardennen bleven steken. Teveel bagega mee. Kwam de ardennen er niet mee door. Ja, te zwaar dus. Ik rij zelf met ongeveer 18kg aan begage. Je moet wel een beetje selecteren. Ik heb ook mijn tas wel 5 keer in en uitgepakt. Iedere keer er wat af. Kijken wat je echt kan missen. Om half 3 reed ik de Bilt binnen. IK logeer een nachie bij mijn nichtje Anke en haar man Gerben. Alle fietskleding in de droger en snel onder de douche. Morgen op naar Valkenswaard naar Jan en henriet. Henriet was een vriendin van margriet. Morgen zal het weer droger worden. Nu even bijkomen.
Groetjes allemaal.

  • 26 April 2013 - 17:07

    Miranda :

    Hoi Imre,

    Je start eerste dag was niet al te best, kan alleen maar beter worden zullen we maar zeggen!!
    rust lekker uit, laat je lekker verwennen, en morgen weer uitgerust verder.
    Succes voor morgen alvast en leuk om alvast iets te lezen van je.

    Groetjes Miranda

  • 26 April 2013 - 17:23

    Diny:

    Hoi Imre,

    Wat leuk om je eerste reisverslag te lezen. Vanmorgen dacht ik nog: die treft het niet met het weer, maar je hebt je er goed doorheen geslagen.
    Morgen beter en succes.

    Groetjes, Diny

  • 26 April 2013 - 19:13

    Chantal:

    Hey Imre

    Het kan alleen maar mooier worden als je deze regen overleeft hebt vandaag.
    Alles ging goed vandaag dus je mag nu rustig lekker 3 maandjes doortrappen hoor!
    Ik zal met veel plezier je reisverslagen lezen en wens je nogmaals veel geluk!

    Groetjes chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Bilt

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 63471

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: