dag 3 Valkenswaard - Heerlen - Reisverslag uit Étinehem, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu dag 3 Valkenswaard - Heerlen - Reisverslag uit Étinehem, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu

dag 3 Valkenswaard - Heerlen

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

28 April 2013 | Frankrijk, Étinehem

Dag3. Valkenswaard- Heerlen. Zonnig dag. Niet te warm. 83 km op de teller
De keuze voor een lange of korte broek was snel gemaakt met temperatuur rond het vriespunt. Toch maar goed dat ik die op het laatste moment toch maar heb meegenomen. Na een prima ontbijtje en de gastheer en gastvrouw bedankt te hebben, fietste Jan een stukje mee om mij uit Valkenswaard te loodsen. Na een kilometer of 10 rook je de Belgische frietkotten al, maar zo vroeg…., ik heb me beheerst. Die frietkotten ruik je al op kilometers afstand. Belgie dus. Beetje langs de grens van belgie door de mooie bossen van kempenland en langs het prins Albert kanaal. Lange rechte fietspaden. Er was een tourtocht uitgeschreven, dus allerlei fietsers van hard tot plezierrijders kwam ik tegen. Ja dat klimfeest gaat hier beginnen. Na een paar klimmetjes kwam ik heerlen binnen en werd ik verwelkomd door Helma en John. Morgen de route naar keulen. Ook een 80km onegveer en een beetje door heuvellandschap ook. Na keulen een paar honder kilometer vlak langs de rijn. Ook daar heb ik mijn overnachting geregeld. Ga eerst hier genieten van een limburgs biertje.
Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Étinehem

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 63476

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: