Fietsreis europa - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu Fietsreis europa - Reisverslag uit Hoogwoud, Nederland van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Fietsreis europa

Door: Imre Revers

Blijf op de hoogte en volg Imre

01 Mei 2013 | Nederland, Hoogwoud

Op 26 april start ik met mijn fietsvakantie door europa. Ik heb de route in kaart gebracht en fiets over bestaande wegen, waarvan een 80% over fietspaden en de rest over autoluwe wegen. Start van huis uit en pak bij Amsterdam de oeverlandroute op

Na de oeverland route is er een fietsroute van Maastricht naar Keulen

Bij keulen ga ik over op de limes route tot even voorbij linz(oostenrijk). Daar stap ik over op de midden europaroute tot venetie

Na venetie neem ik tot even na het lago Magiorre de route van Venetie-Amsterdam

Daar zak ik naar benden op de route Amsterdam-Nice.
Bij nice volg ik de route door de provence. Of ik het makkelijke deel neem of het moeilijke deel zie ik wel ter plekke

Daarna een stukje zelf ontwikkeld naar Narbonne. Daar neem ik de kartharenroute

Bij biaritzz is een nieuwe route langs de oceaan

stukje naar boulogne sur mer zelf ontwikkeld
daarna de LF route van Boulogne-sur-mer naar egmond. Daar steek ik over naar huis

Verder probeer ik iedere dag een verslagje op www.imrerevers.waarbenjij.nu te schrijven.
Afhankelijk of er wifi in de buurt is. In tegenstelling tot de andere fietstochten neem ik nu een tent mee. 3 maanden hotels gaat het niet worden.

• 26 April 2013 - 13:53

Sietie:

Ik wens je veel succes en een hele fijne tocht.
    gr Sietie