Enns-Altenmarkt st.Gallen - Reisverslag uit Enns, Oostenrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu Enns-Altenmarkt st.Gallen - Reisverslag uit Enns, Oostenrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Enns-Altenmarkt st.Gallen

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

09 Mei 2013 | Oostenrijk, Enns

Dag 14. Enns- Altenmarkt St Gallen. 24 graden, hele dag stralend zonnetje
Nou dacht ik dat olifanten tegen een grijze kleur aan zaten, maar ik heb roze olifanten gezien. Beetje afzien vandaag. Hele dag klimmen en dalen. Stapel mesjokke werd je er van. 3 keer een puist op als de cauberg en 2 keer eentje categorie Keutenberg. Wat deden de beentje zeer af en toe. De wielerliefhebbers zal het wel wat zeggen. Voor een leek is het net of je een roltrap oploopt die naar beneden gaat. Komt geen eind aan. Maar wat een prachtige uitzichten onderweg. Die vergoeden veel. Merkte wel dat het Hemelvaartsdag is, wat alle Oostenrijke motorclubs besloten deze dag tot nationale motorrijdag uit te roepen. Mijn hemel, zoveel heb ik er nog niet bij elkaar gezien. En op de wegen waar ik reed, reden zij ook. Sommigen plat door de bochten. Sommigen lekker cruisen. Auto’s niet veel gezien vandaag. Wel een heel mooie omgeving en je weet dat je Oostenrijk binnengekomen bent en dat er geen polderwegen zijn. Had het na 90km wel gehad vandaag. Volgende plaats lag alweer 10km verderop met nog wat pittige heuveltje. Die morgen maar weer. Wat een prachtig landhuis is dat waar ik nu ben terecht gekomen. Buitenkant leek het nergens opo, maar er hing een vlag zimmerfrei. Dus ik maar aanbellen. Ja hoor kon terecht voor de prijs die mij wel aanstond. Internet ook aanwezig, echter wel in de gastenzimmer. Op de kamer werkt ie niet. Geeft niet, kom wel bij u op schoot zitten. Vandaag tot aan de 600 meter hoogte gekomen. Morgen over de 700. Daarna heb ik op de kaart gezien dat er een heel lange licht lopende daling is van 25km lengte. Prettig vooruitzicht. Of ik die morgen haal zie ik wel. Het weer voor morgen voorspeld regen. Is niet fijn. Ik kijk wel. Temperatuur is wel redelijk dus als het nat wordt is het niet koud. Kan wel een buitje hebben, alleen tijdens het afdalen is dat niet prettig met een bril op. Maar wees gerust ik neem geen risico’s. Doe voorzichtig aan. Verder geen bijzonderheden onderweg gebeurt. Alleen maar genoten van de mooie omgeving. Op FB zal ik de foto’s wel plaatsen.
Lieve groeten allemaal weer.

  • 10 Mei 2013 - 01:59

    Suzanne:

    Hey Im, hoop dat t meevalt morgen (voor jou al vandaag;) met de regen! Succes en veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Enns

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 63479

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: