Bordeaux-Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu Bordeaux-Bordeaux - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Bordeaux-Bordeaux

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

29 Mei 2013 | Frankrijk, Bordeaux

Dag 33. Bordeaux-Bordeaux. regen, regen en nog eens regen.
Dan snap je het al dat ik vandaag een rustdag heb ingelast. Dus maar een nachtje bijgeboekt in het hotel. Onderhoud gepleegd aan de fiets. Was nodig ook. Alle moeren en bouten weer aangedraaid. Die hebben wat te lijden gehad. Ontdekte ook dat de stang van mijn bagagedrager vlak bij de ophanging is afgebroken. Ik voelde al een paar dagen terug dat er beweging in de bagagedrager zat, maar zag toen niet dat hij was afgebroken. Hij rust nu op de ophanging en doordat alles goed vastzit blijft ie er op hangen. Voor de zekerheid maar even een tieribje (van de boet) er omheen gelegd. Maar het zit sjorvast. Kom straks met een houtje touwtje fiets thuis. Maar als dit de dingen zijn die ik tegenkom ( spaak eruit, slagje in het wiel, spatbord eraf, bagagedrager ophanging gebroken, 2 x een schroef van de tas gebroken) nou, dan valt allemaal nog wel mee. Heb natuurlijk over verschrikkelijke wegen gereden met veel hobbels, kuilen, rotsjes, afijn noem alle ellendige paden maar op. Ik ga er vanuit dat ik de meeste slechte wegen nu wel gehad heb. Langs de kust straks zijn er allemaal goede fietspaden. Van Bordeaux naar de kust (Royan) is altijd nog een 120km. Dus ik heb nog wat te rijden voor ik bij de Oceaan ben. Het mooie weer komt er aan. Daar ga ik maar van uit. Verder heb ik wat kleren gewassen, kortom even wat groot onderhoud gepleegd en mezelf ook wat rust gegund en verzorgd. Dat is best wel een beetje gedwongen door het slechte weer. Maar anders doe ik dat niet en ga maar door. Het beschermt mij dus ook een beetje.
Vanwege het barre weer dus niet Bordeaux ingegaan. Gewoon lekker de e-reader en wat lezen.
Zou zeggen groetjes allemaal weer en hoop dat ik morgen weer een stukje verder kan en mag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 63305

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: