Dag36. L’Aiguilon-sur-mer-St. Jean-de-monts - Reisverslag uit Saint-Jean-de-Monts, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu Dag36. L’Aiguilon-sur-mer-St. Jean-de-monts - Reisverslag uit Saint-Jean-de-Monts, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Dag36. L’Aiguilon-sur-mer-St. Jean-de-monts

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

02 Juni 2013 | Frankrijk, Saint-Jean-de-Monts

Dag36. L’Aiguilon-sur-mer-St. Jean-de-monts. 25 graden. Bijzondere dag weer.
Vanochtend was ik de enige bij het ontbijt. Maar wel dik aan het brood, beleg, koffie en jus. Op weg naar weer een nieuwe plek. Had al op de route gekeken dat het een beetje memorabele dag zou worden. Tot aan Les Sable d’olonne was het echt harken door de polder en de wind vol op de kop. Niet echt fijn, maar die stukken heb je er nu eenmaal tussen. Niet het mooiste gedeelte van de Vendee, maar smaken verschillen. Daarna prachtige paden, bossen en duinen op weg naar St. Gilles Croix de Vie. Een plaatsje met herinneringen. Ja daar kan je niet omheen als je deze route volgt. Ik heb er in de buurt gekampeerd met Margriet en bij binnenkomst zag ik alweer aan de brug de momenten. Heb dus maar ter ere van margriet een flinke sorbet genomen op hetzelfde terras als waar ik dat destijds met margriet gedaan heb. Daarna was het fietsen langs de route die ik ook met Margriet heb gefietst. Kan en wil dat nu eenmaal niet veranderen. Was even met mijn herinneringen bij haar. Langs de camping even het gevoel van eh….. tsja en doorgefietst. In St. Jean de Monts ben ik gestopt. Kon de route en wist dat er de komende 20km voorlopig van slaapplaatsen niks meer kwam. Lekker even langs het strand geflaneerd en de gedachte even verzet. Biertje bij een strandtent. Straks maar eens kijken of ik ergens een bak eten kan vinden en kijken hoe hier de zon onder gaat. Morgen weer een frisse start en richting st. Nazeire zo bretange in en beetje schuin dwars oversteken. De Route Velosys een tijdje aanhouden en dan afbuigen richting St. Michel. Ik wens een ieder nog een heel fijne avond toe en morgen allemaal gezond weer op. O zo belangrijk. Met mij gaat het weer. Was even lastig, maar we pikken de draad weer op. Blij dat je kinderen, familie en vrienden heb die je daar in steunen. Groetjes allemaal.

  • 02 Juni 2013 - 22:23

    Suzanne:

    Wat een speciale dag, Imre!

    Ik moet ook denken aan het laatste ijsje dat ik met Margriet heb gegeten. Dat was op 26 juli 2008, toen jij aan het wielrennen was met Eric en Sander. Heel speciaal!
    Kippenvel, maar ook prachtig, die herinneringen. Het blijft oh zo jammer dat we geen sorbet meer samen met haar kunnen eten.

    Dikke knuffel, Su

  • 02 Juni 2013 - 23:06

    Diny:

    Hoi Imre,

    Een memorabele dag, lijkt me niet gemakkelijk. Maar net wat Suzanne hierboven schrijft heel speciaal.

    Groetjes, Diny

  • 03 Juni 2013 - 23:13

    Greta Dijkstra:

    Hey Imre,

    Dat moet een lastige dag voor je geweest zijn. Toch mooi, dat Margriet zo weer even dicht bij je is.

    Hartelijke groet,
    Greta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-de-Monts

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 63320

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: