Dag 40. Betton- Mont Saint Michel. - Reisverslag uit Mont Saint-Michel, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu Dag 40. Betton- Mont Saint Michel. - Reisverslag uit Mont Saint-Michel, Frankrijk van Imre Revers - WaarBenJij.nu

Dag 40. Betton- Mont Saint Michel.

Door: imre

Blijf op de hoogte en volg Imre

06 Juni 2013 | Frankrijk, Mont Saint-Michel

Dag 40. Betton- Mont Saint Michel. 120km lekker weer. 33 graden. Goed parcours.
Gisteravond was er nog een heus buffet. 10 euro all-in. Werd door de baas bij een tafeltje neergezet. Pak je bord maar en haal maar wat uit het saladebuffet. Nou daar lag een partij lekkers. O ja Kip met rijst of chili concarne. Kip dus. Maar het saladebuffet was al behoorlijk. Komen een hele ploeg bouwvakkers binnen die ook voor een tientje mee gaan eten. Bekenden dus van de eigenaar. 5 dus aan mijn tafel. Was er een zo’n gozer bij die deed me ergens aan denken. Iedere keer als ie wat zei ( verstond er geen reet van) moest ik lachen. Vroeg ie waarom ik lachte aan zijn maat die een beetje engels sprak. Ik zeg. Nou hij lijkt op Urbanus. Wie is urbanis? Ik met de telefoon googelen en youtuben. Nou toen begonnen die anderen ook te lachen en ja hoor de hele avond heette die gast Urbanis. Ook tijdens de live voetbalwedstrijd Uruqaui –Frankrijk. Frankrijk verloor door een doelpunt van wie anders dan Suarez. Wel lagge dus. Urbanus bierr !!!!. Grappig, vanochtend zat ie ook weer aan het ontbijt. Hij lachen toen ie mij zag. Ik ook. Ontbijt aan de bar. Bak brood, 1 mes 1 lepel voor de jam en de boter en graaien maar. Niet moeilijk doen. Ja, mooi op pad weer langs herenwegen. mooie fietspaden dit keer en koeter de koet in één ruk naar Mont Saint Michel. Geen verkeerde weggetjes. Onderweg nog even een voorraadje op gehaald bij de super. Vandaag vanwege het warme weer erg veel gedronken. 4 bidons en 2 cola. Had nog effe de illusie in St. Michel te logeren maar die 200 piek voor een nachie werd me te gortig. Zit nu 2 dorpen verder met betere aansprekende prijzen. Wel rustig, ben de enige gast. Lol. Morgen oprukken naar Normandie. Groetjes allemaal maar weer.


  • 06 Juni 2013 - 20:07

    Hanneke:

    Mooi grappig verslag weer Imre. Urbanis......had een foto van hem gemaakt, lachen toch? Te gekke tijd maak je mee. Erg goed deze reis van je Im, doet je goed! Succes in Normandie, we hebben gister nog de film "The longest day" gezien die wij elk jaar zien. Erg interessant om eens Normandie zelf te gaan zien, komt nog.
    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Mont Saint-Michel

Imre

Deze site gebruik ik voor mijn wandeltocht naar Santiago de Compostella. mei/juni 2014.

Actief sinds 28 Jan. 2009
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 63300

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 15 Juni 2014

Santiago de Compostella

26 April 2013 - 26 Juli 2013

rondreis europa

28 April 2011 - 20 Mei 2011

Bergen (Noorwegen) Hoogwoud

Landen bezocht: